13 ترند تصویر زمینه برای تماشا در سال 2022


این ترندهای کاغذ دیواری قرار است امسال موجی در حوزه طراحی داخلی ایجاد کنند

این ترندهای کاغذ دیواری در شیراز امسال الهام زیادی برای زیباتر کردن دکوراسیون داخلی به شما می دهد. اکنون زمان مناسبی است که دیوارهای خود را تازه کنید و به آنها روح تازه ای ببخشید، و ویرایش ما از بهترین روندهای لحظه ای مطمئنا بهترین نقطه شروع خواهد بود.

 

به طور کلی، طرح های کاغذ دیواری در شیراز که قرار است امسال پرفروش شوند، از روند پیش بینی شده دکوراسیون خانه در سال 2022 نیز پیروی می کنند. شما می توانید انتظار داشته باشید که بسیاری از رنگ های زنده و الگوهای پیچیده را ببینید. اکنون زمان طراحی های خنثی یا طرح های راه راه ایمن نیست. آماده باشید تا چشمان خود را به طرح های فانتزی و غیرمعمول بچسبانید – که همگی در اکثر خانه ها کارایی دارند.

 

گرایش های کاغذ دیواری 2022 - سال بیوفیلیا

اگر یک راه برای خلاصه کردن ایده ها و روندهای کاغذ دیواری در شیراز برای سال 2022 وجود داشته باشد، آن با یک کلمه است: بیوفیلی. اصطلاحی که تا حدود یک سال پیش هیچ کس واقعاً در مورد آن نمی دانست، اکنون به طور گسترده برای توصیف طراحی داخلی استفاده می شود که از طبیعت الهام گرفته شده است و از طبیعت برای ایجاد فضای داخلی هماهنگ استفاده می شود. طرح های کاغذ دیواری در شیراز از همین رویه پیروی کرده اند.

ربکا دروری، یکی از بنیان‌گذاران MissPrint، می‌گوید که «فضای داخلی الهام‌گرفته از طبیعت در صدر فهرست ترندها قرار می‌گیرد». به گفته ربکا، این روند "با افزایش تقاضا برای گیاهان در خانه آغاز شد" و "اکنون متوجه می شویم که طبیعت الهام بخش بسیاری از زمینه های طراحی داخلی است، از چاپ های گیاهی و مواد طبیعی گرفته تا رنگ ها و حتی اشکال."

از طرح های کاغذ دیواری در شیراز که شامل گیاهان و جانوران می شود تا تسلط رنگ های طبیعی مانند آبی و سبز، تاثیر طبیعت در طراحی کاغذ دیواری در حال حاضر غیرقابل انکار است.

 

علاوه بر این، با افزایش علاقه به طبیعت، آگاهی از پایداری نیز افزایش می یابد. بث تراورز، بنیانگذار خانه طراحی حداکثری Bobo1325، پیش‌بینی می‌کند که «آگاهی فزاینده در مورد شکنندگی زمین» تعیین می‌کند که مردم چگونه کاغذ دیواری خود را در سال 2022 انتخاب می‌کنند: «صاحبان خانه در جستجوی گزینه‌های پایدارتری هستند - تامین‌کنندگان کاغذ دیواری در شیراز که از منبع FSC استفاده می‌کنند. مارک های کاغذ، رنگ که سموم را حذف کرده اند و مارک های مبلمان که از مواد تغییر کاربری استفاده می کنند.

 

1. چاپ از آرشیو

بسیاری از برندهای کاغذ دیواری در شیراز مورد علاقه ما، از لیتل گرین گرفته تا گراهام و براون و کول اند سون، از الگوهای کاغذ دیواری صدها سال پیش به عنوان منبع اصلی الهام برای طرح های جدید استفاده می کنند. کاغذ دیواری دیزی فوق در Strawberry Fields از آرشیو ساندرسون یکی از اولین کاغذ دیواری های ویلیام موریس بود که تا به حال فروخته شد. و اکنون با رنگ‌های تازه و پیشرفته، در یک محیط مدرن نیز کار می‌کند. کاغذدیواری سمفونی یاس و سرین زیر توسط Cole Son at Lime Lace یکی دیگر از آثار به روز مدرن چاپی به سبک هنر و صنایع دستی است که مملو از برگ ها، گل ها و پرندگان تاک است.

 

2. پیچش هندسی

لازم نیست که کاغذ دیواری در شیراز بیوفیلیک کاملاً شیک و زیبا باشند. شکل نرم و ارگانیک برگ ها را با اشکال هندسی سخت و زاویه دار ترکیب کنید تا چرخشی پویا روی جانوران و گیاهان داشته باشید. این کاغذ دیواری Perch Blush از Graham Brown پرندگان و پروانه های زیبایی را در برابر یک الگوی هندسی به نمایش می گذارد و ما برای آن اینجا هستیم.

 

3. عناصر عجیب و غریب

اگر فکر می کنید که بیوفیلیا همه چیز مربوط به گل و برگ است، این را دوباره. این طرح کاغذ دیواری در شیراز برخی از عناصر عجیب و غریب و تا حدی غیرمنتظره از دنیای طبیعی را به ارمغان می آورد. از مخروط های کاج گرفته تا پرها و از فسیل ها تا حشرات، طبیعت را به شیوه ای جدید و هیجان انگیز وارد خانه شما می کند.

 

4. چکیده گیاه شناسی

لوسی هندرسون، طراح اصلی در اتاق سفارشی من، به ما گفت که "چاپ های پررنگ گل و چاپ های گیاهی راه به جایی نمی برند." روند کاغذ دیواری در شیراز گیاه شناسی چندین سال است که قوی بوده است، اما امسال، می توانید انتظار داشته باشید که برداشت انتزاعی تری از نقوش گیاه شناسی مشاهده کنید. دیگر خبری از شکوفه‌ها و برگ‌های خرما واقعی نیست - در عوض، ما نسخه‌های سبک‌تری مانند کاغذ دیواری زمرد درختان کوچک از MissPrint و Averie 2.5 متر در 90 سانتی‌متر کاغذ دیواری مات Peel Stick Roll از Wayfair را می‌بینیم.

 

5. تصاویر پس زمینه حیوانات - برای بزرگسالان

لوسی می گوید که "تعداد زیادی تصاویر پس زمینه چشمگیر حیوانات و پرندگان" را می بیند - ما موافقیم. کاغذ دیواری در شیراز حیوانات اغلب در اتاق کودکان دیده می شود، اما روند فعلی به سمت نسخه های زیبای بزرگسالان است. نقوش جنگلی که گوزن را نشان می‌دهد، به‌ویژه محبوب است و با روند کلی بیوفیلیک مطابقت دارد، مانند NuWallpaper Escape to Forest Peel Stick Wallpaper Nav from Target. انتظار داشته باشید که کاغذ دیواری هایی با تم حیوانات در سال 2022 به بخش بزرگی از ایده های اتاق نشیمن تبدیل شوند.

 

6. آبی تند

آبی قطعا لحظه‌ای است، با ایده‌های اتاق آبی که بر روند داخلی حاکم است. فقط یک مسئله زمان بود که کاغذ دیواری در شیراز با محبوبیت آبی روبرو شد. اگر شیک‌ترین رنگ‌ها را می‌خواهید، به دنبال رنگ‌های نیلی و سبزه‌ای عمیق باشید، مانند کاغذدیواری Arizome Collage از MindtheGap و کاغذ دیواری لایه‌ای لایه‌ای پوست و چسبیده با برگ - Opalhouse، از Target. در صورت عدم موفقیت، یک نیروی دریایی ثروتمند قرار است در سال 2022 در دنیای کاغذ دیواری ها بزرگ شود.

 

7. کاغذ دیواری حمام

لوسی با تعجب می گوید: "چه کسی گفت که نمی توانید حمام خود را کاغذ دیواری کنید؟" او می‌گوید که «می‌بیند که مشتریان بیشتر و بیشتری کاغذ دیواری در شیراز را برای اضافه کردن رنگ‌ها، الگوها یا بافت‌های جالب به حمام خود انتخاب می‌کنند». ایده های کاغذ دیواری حمام نیز راه حلی مقرون به صرفه برای کاشی های حمام ارائه می دهد. برای داشتن جلوه کاشی بدون دردسر، کافیست به والپیپر آبی مدیترانیان پیل و استیک کاشی و چوب دیواری RoomMates از Target نگاه کنید.

 

8. سبز زمردی

سبز رنگ دیگری است که در حال حاضر بسیار بزرگ است و کاغذ دیواری در شیراز سبز تضمینی است که به هر اتاق در خانه شما ظاهری مدرن می بخشد. رنگ سبز لحظه ای پر جنب و جوش و جواهر مانند است، نه خیلی کم رنگ و نه خیلی تیره. چاپ های پیچیده انتزاعی و گیاه شناسی، شیک ترین همراهی با سایه های زمردی هستند، مانند کاغذ دیواری Skylark از MissPrint یا تصویر زمینه Emperor's Labyrinth Greenlake از MindtheGap.

 

ربکا دروری در مورد روند سبز گفت که این "نتیجه مستقیم گرایش به فضای داخلی الهام گرفته از طبیعت است" و این. سبز همچنان یکی از محبوب ترین رنگ ها در طراحی داخلی است. این رنگ حس آرامش، آرامش و رفاه را به خانه اضافه می کند. ایده های اتاق نشیمن سبز قرار است در سال آینده زمردی غنی باشد.

 

9. chinoiseries

کاغذ دیواری Chinoiserie چیز جدیدی نیست - در واقع، کاغذ دیواری در شیراز با الهام از هنر چینی و ژاپنی برای اولین بار در قرن هجدهم در اروپا مد شدند. همانطور که به نظر می رسد، طرح های Chinoiserie مطابقت کاملی با شور بیوفیلیک فعلی در طراحی داخلی هستند.

 

از شکوفه‌های ظریف گیلاس گرفته تا ماهی کپور تا حواصیل، طیف گسترده‌ای از نقوش الهام‌گرفته از طبیعت و ظاهر برای انتخاب وجود دارد. این کاغذ دیواری در شیراز همراهان خوبی برای ایده های مدرن حمام هستند. ما از کاغذ دیواری دیواری Chinoiserie Garden از Wallsauce و کاغذدیواری The Swoop in Terracotta از Feathr لذت می بریم.

 

10. CHATEAU-CORE

حرکت کن، Cottagecore! Chateaucore می آید تا توجهات را بدزدد. کاغذ دیواری در شیراز که شبیه یک پارچه فرشی گران قیمت یا روکش های طرح دار با نقوش عتیقه هستند، چیزی است که شما به دنبال آن هستید. از آنجایی که کاغذ دیواری Le Manoir Dancing Graces از MindtheGap یک نمونه خوب است، این ظاهر به بهترین وجه برای ایده های اتاق خواب فرانسوی و خانه های تاریخی مناسب است.

 

11. چکیده دریایی

ظاهر ساحلی در سال آینده دوباره اختراع می شود - با کمک طرح های کاغذ دیواری در شیراز. با این حال، راه راه ها را فراموش کنید - فضای داخلی خانه ساحلی 2022 دارای ارجاعات ظریف و طبیعی تر به دریا است. طرح‌های مواج از طرح‌های زاویه‌دار محبوب‌تر خواهند بود و در مورد رنگ‌ها، به دنبال رنگ‌های آبی روشن‌تر از پاستل باشید.

 

12. کاشی مدیترانه ای

کاغذ دیواری ای که شبیه کاشی های مدیترانه ای رنگ آمیزی شده درخشان است، مانند این کاغذ دیواری در شیراز ساندنس ویلا از MindtheGap لحظات بزرگی را سپری می کند. شاید دلیل آن این باشد که بسیاری از ما در طول تابستان تعطیلات را از دست داده ایم، اما ما شاهد این طرح های شاد (بیشتر با جزئیات زرد و به خصوص لیمویی) در همه جا هستیم. آنها فقط برای حمام و آشپزخانه نیستند - یک نقوش کاشی شده را در دفتر خانه یا هنرستان امتحان کنید.

 

13. پرندگان زیبا

تجسم روند فعلی برای ماکسیمالیسم، کاغذ دیواری در شیراز با الگوهای پرنده است که از تجدید حیات دوباره برخوردار است. ربکا داگلس، طراح نساجی در گروه اشلی وایلد، توضیح می‌دهد که جذابیت کاغذ دیواری پرنده این است که «فاکتور WOW واقعی ایجاد می‌کند»، «پرندگان آوازخوان زیبا که در میان دروازه‌های پیچیده باغ باغ مخفی نشسته‌اند، شکوفا شده با درختان لیمو و شکوفه‌ها در برابر. پس زمینه آبی تیره ای عمیق.'

 

ما شخصاً فکر می کنیم که این نقاشی دیواری Bird And Gate از سارا میلر برای طراحی اتاق خواب مجلل ساخته شده است، اما می تواند در یک اتاق نشیمن حداکثری نیز کار کند.

 

محبوب ترین کاغذ دیواری برای سال 2022 چیست؟

باید بگوییم: هر چیزی که دارای موتیف بیوفیلیک یا طبیعی باشد. از زندگی پرندگان گرفته تا جنگل‌ها و از گل‌های جسورانه گرفته تا نقش‌های ظریف حواصیل و ماهی کپور به سبک ژاپنی، طبیعت همه جا در طراحی کاغذ دیواری برای فصل جدید حضور دارد. ربکا دروری کاغذ دیواری در شیراز الهام گرفته از طبیعت را "روندی رایج که هیچ نشانه ای از محو شدن نشان نمی دهد" می نامد.

 

در رابطه با این عشق پایدار به طبیعت در طراحی کاغذ دیواری در شیراز، شینیون مانند هرگز محبوبیت بیشتری پیدا خواهد کرد. ریچل کنی، مدیر استودیو در Wallsauce، به ما گفت که "با توجه به ژاپندی، ما انتظار داریم که شاهد تقاضا برای طراحی لباس های چینی باشیم." chinoiseri که رویکرد بسیار ملایم‌تری به تأثیرات آسیای شرقی دارد، عاشقانه است، در حالی که Japandi همیشه در مورد یک استایل تیز بوده است.

 

محبوب ترین رنگ کاغذ دیواری برای سال 2022 کدام است؟

باید سبز زمردی باشد. ما در این فصل کاغذ دیواری در شیراز سبز زمردی را در چندین مجموعه کاغذ دیواری می بینیم و نمی توانیم راه بهتری برای احیای طرح دکوراسیون داخلی برای بهار 2022 بیاندیشیم. متخصص Etsy Trend، داینا ایسوم جانسون، تأیید می کند که سبز زمردی رنگی است که باید تماشا کرد. گفت که سبز زمردی بهترین رنگی است که به ما یادآوری می کند امسال تعادل را پیدا کنیم. ما در حال حاضر خریدارانی را می بینیم که به دنبال راه هایی برای ترکیب این رنگ هستند، با جستجوی اقلام سبز زمردی 64 درصد و تزئینات سبز زمردی 60 درصد افزایش یافته است.

 

و کار با آن آسان است، که کمک می کند. همانطور که داینا اشاره می کند، "این سایه غنی و زمینی با انواع رنگ های محبوب دیگر - از سفال های خاکی و خنثی گرفته تا طلایی و نقره ای لوکس - تحسین برانگیز است - و افزودن آن به دکوراسیون موجود را آسان می کند."

 

ریچل کنی اضافه می کند که رنگ آبی نیز در طراحی کاغذ دیواری در شیراز در سال آینده بسیار بزرگ خواهد بود، اگرچه روزهای نیروی دریایی احتمالاً به شماره افتاده است. در عوض، او انتظار دارد که آبی تیره "راهی را برای سایه درمانی مانند آبی گل ذرت و آبی تخم مرغی اردک" ایجاد کند.